Ресторанні гастролі

Київ | 31 іюля'19

Гастролі - це:

цікаво

Екскурсії в зали і виробничі приміщення ресторанів, правда про ресторан "з перших вуст"

смачно

Напої і дегустаційні сети з кращих пропозицій ресторанів включені у вартість

корисно

історії успіху, лекції, дискусії з власниками, менеджерами, шеф-кухарями проектів. Живе спілкування з колегами.

На гастролі 31 липня:

7 яскравих ресторанних об'єктів Києва, відкритих в 2018-19 роках

Початок програми 9:30

закінчення 18:30

Італійська редакція

Італійська редакція - новий заклад мережі ресторанів Діми Запорожця. І це не просто ресторан італійської кухні, тут не зустрінеш звичайних пасти-піци, всі страви в меню переосмислені - відредаговані бренд-шефом Володимиром Ташаевим. Так, найпростіша, здавалося б, фокаччо в печі стає об'ємним кулею і подається з двома соусами. Тісто для піци роблять з трьох видів борошна і залишають дозрівати більш ніж на дві доби. Салати, супи, закуски - знайомі, традиційні для італійських позицій інгредієнти розкриваються по-новому завдяки сміливим і нестандартним інтерпретацій Володимира Ташаева. Учасники Ресторанних гастролей зможуть спробувати легендарну запечену моцарелу і інші хіти меню ресторану.

  Adelle

  Adelle - ресторан сучасної кухні Тель-Авіва, який відкрив свої двері 28 лютого. Ресторан належить мережі «Ресторани Гусовського». Євген Гусовський разом з ізраїльським шефом Олексієм Краківським створили місце, в якому ізраїльська їжа подається максимально автентично, без адаптації. Всі соуси пряні і насичені, в деяких стравах є кінза і чилі. Хіти меню: кольорова капуста з тхіной і сумахом, хумус і фалафель. Незважаючи на відсутність адаптації, заклад став миттєво популярним серед гостей, це - однозначний успіх мережі.  

  БПШ  

БПШ - це біляші, пончики та шаурма.
Діма Борисов вирішив вивести біляші і шаурму з київських МАФів, переходів і «наливайок». Після Білого наливу, Mushlya bar і Dogs & burgers - це вже четверте заклад в форматі 1 €. Особливість цих закладів в тому, що всі ціни в меню в межах 1 євро. А видача замовлення не перевищує трьох хвилин очікування. Простота вибору і доступні ціни - основне кредо всіх одноєврового закладів, формат яких активно вітає київська публіка. В меню БПШ шаурма з індички і овочева для веганів за 39 гривень. Біляші для душі за 29 гривень. Пончики по 19 гривень. Також є картопляні діпи по 29 гривень. Серед напоїв: бульйон, айран, лимонад, сік і кола по 29 гривень. А ось алкогольні напої - коктейль «bloody Марічка», пиво і келих вина - по 39 гривень. Ми зможемо разом дізнатися про математику формату - як це працює і де прибуток.

Птаха  

В українській ресторанної культури тема птахи не розкрита, хоча страви з птиці притаманні багатьом світовим кухням. Тому творці «Птахи» беруть цю відповідальну місію на себе і демонструють, як смачна їжа і гумор можуть об'єднувати різних людей.
Концепція ресторану «Птаха» - спільна ідея двох столичних рестораторів: Євгенія Вишневського (В Ребро, RollHouse) і Віталія Кириченка (бар Pink Freud).
Меню розробив Євген Вишневський - він став бренд-шефом закладу. Перелік основних страв і закусок - знакові страви з птиці з усього світу. Тут є тики масала з куркою і рисом, терін зі страусиної печінки і чатні з болгарського перцю, карбонара з беконом з індички, тако з курчам і овочами. Фірмові заготовки, такі як бекон з індички, авторські мікси спецій, соуси і маринади готують безпосередньо на кухні ресторану. Тут же випікають домашнє печиво і хліб: на заквасці, з цукіні і сиром чеддер, солодкий банановий.
Як прийняли гості меню ресторану, які страви стали бестселерами і як грамотно врахувати специфіку роботи з птицею - про все це ми поговоримо з творцями концепту.

  «Чорноморка»

Заклад, формату restaurant & market - об'єднує в собі крамницю морепродуктів і ресторан. Одна з найбільш динамічно розвиваються компаній на ринку.
Рибна еко-лавка Чорноморка підтримує в асортименті страви як з морських мешканців, так і з прісноводної риби. Крім власного чорноморського вилову, заклад співпрацює з постачальниками з європейських країн (Ірландія, Франція).

У ресторані гості можуть замовляти креветки і рапани, мідііі і ставриду, камбалу, кефаль і багато чого іншого. Крім цього в меню присутні традиційні рибні основні страви, супи і салати: ікра щуки, суп Буйабес, форшмак по-одеськи, чорноморська юшка, тюлька з картоплею, салати і пасти з морепродуктами. Серед ексклюзивних позицій в меню можна зустріти акулу катран, барабульку, або терен з печінки ската.
Ми поговоримо про роботу мережі, про те, як вдається підтримувати стабільну якість страв у всіх закладах, про досвід роботи зі спец пропозиціями (наприклад, «Тиждень ставриди», «Креветочний липень» та ін), дізнаємося про досвід впровадження рибних сніданків.

Приєднуйтесь, буде цікаво, смачно, професійно!

ЦІНА - 5500 грн.

У пакет учасника входять гастрономічні дегустаційні сети в 5-ти ресторанах, трансфер по Києву між закладами програми. Решту витрат учасники оплачують самостійно.

оселедцева  

Моноформат - яскравий і незаперечний світовий тренд. Засновники мережі гастрономічних крамниць Рибна екоЛавка «Чорноморка» відкрили такий заклад, основою якого вибрали оселедець. «Ми ловимо рибу з 2013-го року, смажимо її, а тепер ще й самі солимо» - кажуть засновники. Такого вибору різноманітної Україна ще не бачила - івасі, хамса, тюлечка, сардини, чорноморська і голландська оселедець - слабкою солі або пряні, на хрусткому хлібі або картопляної вафлі. А ще десять видів форшмака, пиріг з тюльки і оселедцева торт - і все це за демократичними цінами і з швидким обслуговуванням. Як зробити форшмак наймоднішим стравою на «Вуличного їжі» і як організована робота в закладі розкажуть нам творці концепції.

  Liberty Diner  

Ще один заклад мережі ресторанів Гусовського в програмі Гастролей. Творці говорять про свій новий закладі коротко: якісна американська кухня у форматі класичного дайнеру. В меню - прості і зрозумілі блюда, в яких головний акцент зроблений на якості продуктів. Тут можна спробувати соковиті бургери, сендвічі, піцу з дров'яної печі, пасту і стейк. З напоїв - крафт, вино і содові власного виробництва зі смаком вишні і естрагону. Бренд-шеф закладу Олексій Краківський також приділив велику увагу технології домашнього морозива.