67% людей зменшили витрати на походи в ресторани: як брендам комунікувати в таких умовах
top of page
Ресторатор
ЖУРНАЛ ДЛЯ ПРОФЕСІОНАЛІВ РЕСТОРАННОГО БІЗНЕСУ | видається з 2003 р
Пошук
Як ресторанному бренду не провалити комунікацію зі споживачами? Своїми порадами ділиться digital стратег Володимир Галіка Ми в NGN.agency...
- 23 лют. 2023 р.
Поради психологів: як підтримати команду та навчити її комунікувати з гостями, коли "всі на межі"
Повномасштабна війна триває вже рік. За цей час люди прожити та продовжують проживати безліч складних емоцій. У кожної людини – як у...
- 15 лют. 2023 р.
Стратегія роботи у 2023 році: як працюють ресторатори в умовах тотальної невизначеності
Коректно складена річна стратегія роботи ресторану – запорука успішної операційної діяльності та прибутку закладу. Та як спланувати рік в...
- 1 лют. 2023 р.
Дайджест січня: фінансування відновлення закладів в Україні та закриття NOMA
Як завжди, підготували дайджест найцікавіших подій січня у ресторанній сфері. УКРАЇНА Міноборони анонсувало реформу харчування в ЗСУ Про...
- 31 січ. 2023 р.
Тренди ресторанного бізнесу в реаліях України: погляд Всеволода Поліщука
Всеволод Поліщук, ресторанний консультант, творець різних ресторанних концепцій, поділився з "Ресторатором" своїм баченням того, якими...
- 26 січ. 2023 р.
18 книжок для натхнення від відомих українських шефів та рестораторів
Де беруть натхнення та мотивацію відомі українські ресторатори, які не тільки успішно підтримують свій бізнес в умовах війни, а й...
- 23 січ. 2023 р.
Як контролювати стабільність та якість продукту в мережевих закладах: досвід «Сушия», БПШ, Smilefood
Команда «Ресторатор» в партнерстві з брендом KURATOR продовжує пошук відповідей на актуальні питання ресторанного бізнесу. Сьогодні...
- 23 січ. 2023 р.
Пиріг з пастернаку та мариновані мандарини: 5 сезонних рецептів від шеф-кухаря Escobar та Who&Why
Микола Ільїн, шеф-кухар ресторану Escobar та бару Who&Why поділився з «Ресторатором» ідеями страв та напоїв з сезонних продуктів. Серед...
- 23 січ. 2023 р.
Правила сервісу: 7 принципів «школи гостинності»
Компанія Gianni Group (GIANNIVINO, ANNAPAVLOVA, Гостерія Хата Подопригора) дуже серйозно ставиться за стандартів сервісу. Розповідають,...
bottom of page