2612 (1).jpg
3.png

Бренд Tork відмічає 20-річчя на ринку України

Tork, один з провідних міжнародних виробників професійної паперово-гігієнічної

продукції, в 2021 році відмiчає свій 20-річний ювілей на ринку України. За ці роки

бренд не тільки став значущим гравцем на українському ринку, але й вніс вклад в

розвиток гігієнічної культури в багатьох сегментах, включаючи ресторанний і

готельний бізнес, промисловість та медицину.


Бренд Tork був представлений в Україні в 2001 році, коли рівень споживання гігієнічної

паперової продукції становив трохи більше 1 кг на людину в рік, а звичні зараз диспенсери з

милом і паперовими рушниками рідко можна було зустріти в громадських місцях.


До 2008 року, незважаючи на велику кількість гравців на ринку, бренд закріпив за собою лідерську позицію і став одним із найбільш упізнаваних в сфері HoReCa.


Завдяки запуску нової фабрики на території СНД, Tork почав виробляти в 3 рази більше артикулів, що дало змогу краще задовільнити зростаючу потребу різних сегментів у професійній гігієнічній продукції.


Так за 20 років обсяг споживання збільшився в 3 рази, люди почали приділяти більше уваги

питанням гігієни і безпеки, а організації стали закуповувати в достатньому обсязі гігієнічну

продукцію для своїх співробітників і клієнтів.


В основі успіху бренду Tork в Україні лежить глибоке занурення в бізнес клієнтів в кожному сегменті.


Підрозділ професійної гігієни компанії Essity, що відповідає за за запуски і продаж продукції Tork, регулярно проводить дослідження потреб клієнтів із залученням експертів ринку.


Наприклад, в 2020 році Амбассадором Tork став відомий шеф-кухар, президент Bocuse d'Or Ukraine Юрій Ковриженко, який залучений до ряду освітніх і навчальних заходів бренду.


Співпрацюючи з професіоналами такого рівня, як Юрій Ковриженко, бренд Tork

краще дізнається, яка продукція дійсно необхідна ресторанному бізнесу для підтримки високих стандартів гігієни на кухні, в обідньому залі і при організації доставки готових страв.


Внесок Tork у паперово-гігієнічну галузь було гідно оцінено експертами професійного ринку.

Безліч інноваційних продуктів для професійної гігієни, таких як диспенсер для рушників з

безперервною подачею Tork PeakServe, багатофункціональні матеріали для протирання,

широкий асортимент санiтайзерiв та інших продуктів для гігієни рук з'явилися на

українському ринку завдяки бренду Tork.


Новий 2021 рік також обіцяє бути дуже плідним для Tork. Бренд сподівається на якнайшвидше відновлення сегмента HoReCa і готує для нього інноваційні продукти і рішення.