videopraktikum4.jpg

Бренд Tork відмічає 20-річчя на ринку України

Tork, один з провідних міжнародних виробників професійної паперово-гігієнічної

продукції, в 2021 році відмiчає свій 20-річний ювілей на ринку України. За ці роки

бренд не тільки став значущим гравцем на українському ринку, але й вніс вклад в

розвиток гігієнічної культури в багатьох сегментах, включаючи ресторанний і

готельний бізнес, промисловість та медицину.


Бренд Tork був представлений в Україні в 2001 році, коли рівень споживання гігієнічної

паперової продукції становив трохи більше 1 кг на людину в рік, а звичні зараз диспенсери з

милом і паперовими рушниками рідко можна було зустріти в громадських місцях.


До 2008 року, незважаючи на велику кількість гравців на ринку, бренд закріпив за собою лідерську позицію і став одним із найбільш упізнаваних в сфері HoReCa.


Завдяки запуску нової фабрики на території СНД, Tork почав виробляти в 3 рази більше артикулів, що дало змогу краще задовільнити зростаючу потребу різних сегментів у професійній гігієнічній продукції.


Так за 20 років обсяг споживання збільшився в 3 рази, люди почали приділяти більше уваги

питанням гігієни і безпеки, а організації стали закуповувати в достатньому обсязі гігієнічну

продукцію для своїх співробітників і клієнтів.


В основі успіху бренду Tork в Україні лежить глибоке занурення в бізнес клієнтів в кожному сегменті.


Підрозділ професійної гігієни компанії Essity, що відповідає за за запуски і продаж продукції Tork, регулярно проводить дослідження потреб клієнтів із залученням експертів ринку.


Наприклад, в 2020 році Амбассадором Tork став відомий шеф-кухар, президент Bocuse d'Or Ukraine Юрій Ковриженко, який залучений до ряду освітніх і навчальних заходів бренду.


Співпрацюючи з професіоналами такого рівня, як Юрій Ковриженко, бренд Tork

краще дізнається, яка продукція дійсно необхідна ресторанному бізнесу для підтримки високих стандартів гігієни на кухні, в обідньому залі і при організації доставки готових страв.


Внесок Tork у паперово-гігієнічну галузь було гідно оцінено експертами професійного ринку.

Безліч інноваційних продуктів для професійної гігієни, таких як диспенсер для рушників з

безперервною подачею Tork PeakServe, багатофункціональні матеріали для протирання,

широкий асортимент санiтайзерiв та інших продуктів для гігієни рук з'явилися на

українському ринку завдяки бренду Tork.


Новий 2021 рік також обіцяє бути дуже плідним для Tork. Бренд сподівається на якнайшвидше відновлення сегмента HoReCa і готує для нього інноваційні продукти і рішення.


Вже відомо, що в цьому році Tork стане приділяти ще більше уваги цілям сталого розвитку. Крім того, в лінійці бренду з'являться абсолютно нові продукти, які спростять рутинні процеси на кухні і дозволять дотримуватися відмінної гігієни в умовах протидії COVID-19.



«Бренд Tork вже 20 років представлений в Україні, і за цей час сфери як HoReCa, медицина,

промисловість зазнали значних змін. Стандарти гігієни і безпеки стали вище у багато

разів, підвищився рівень гігієнічної грамотності як персоналу, так і самих споживачів. В

сьогоднішніх умовах невизначеності є те, що ресторатори точно можуть контролювати

- це гігієна рук і гігієна поверхонь на кухні їх закладу. Tork і його партнери в Україні можуть

надати їм підтримку, поділитися досвідом і представити інноваційні рішення, щоб вони

швидше могли відновити роботу в колишньому режимі. Ми дякуємо нашим партнерам за

вагомий внесок в розвиток профгігієни в Україні, особлива подяка тим з них, з ким ми

співпрацюємо з перших днів на українському ринку», – каже Володимир Кузічкін, директор

з продажів у країнах СНД.


Торгова марка Tork пропонує професійну гігієнічну продукцію і послуги своїм клієнтам, серед яких — ресторани, заклади охорони здоров'я та освіти, офіси і промислові підприємства.

Асортимент продукції включає диспенсери, паперові рушники, туалетний папір, мило, серветки, а також матеріали для протирання та очищення для професійних кухонь і промислових об'єктів. Завдяки своїм знанням в області гігієни, а також функціональному дизайну та екологічності продукції ТМ Tork змогла стати одним з важливих гравців ринку.

Tork — міжнародна марка Essity та надійний діловий партнер для клієнтів у 80-ти країнах.


Щоб бути в курсі останніх новин і новинок від Tork, відвідайте сайт www.tork.ua



Про компанію Essity в Україні

Компанія «ЕССІТІ Україна» (Essity Ukraine LLC) - уповноважений представник міжнародної

компанії Essity, на території України працює з 1997 року і представляє продукцію п'яти

торгових марок: Libero, Libresse, Tena, Zewa і Tork.


В українському підрозділі компанії працюють близько 75 співробітників.


Більш детальну інформацію можна дізнатися на сайті: www.essity.com