2612 (1).jpg
3.png

На березі Чорного моря відбувся фестиваль рестораторів InRestSummerFest 2021

7-10 вересня ресторатори зі всієї України приїхали в Одеську область, у готель Black Sea Bugaz, щоб отримати нові знання з ресторанного бізнесу та просто круто відпочити. Адже це фестиваль InRestSummerFest — тут поєднується бурхлива енергія моря та високий професіоналізм відомих практиків ресторанної галузі. Така сінергія не просто вражає: вона дає можливість розкритися та у дружній, теплій атмосфері навчитися новому.



Фестиваль рестораторів InRestFest відбувається в тринадцятий раз. Але це "рокове" число аніскільки не вплинуло на перебіг фестивальних подій. Ділова частина: лекції, майстер-класи, дегустації пролетіли "на одному подиху", а про розваги годі й казати — це було дивовижно, весело, драйовово. Також цього року на фестивалі пройшов фінал та нагородження переможців премії "Пальмова гілка ресторанного бізнесу". Про активності фестивалю читайте у нашому матеріалі.


Організатори фестивалю Софія Коломицева та Сергій Трахачов, компанія Ресторатор

Як трансформувався ресторанний бізнес за цей рік? Організатор фестивалю InRestFest Сергій Трахачов у своїй привітальній промові висловив думку, що через нескінченні локдауни український ресторанний бізнес став сезонним (і в цьому нам пощастило, адже ресторанний бізнес у світі просто завмер). А що таке сезонний бізнес? Це відсутність людей. Це незнання, коли сезон почнеться і коли закінчиться. У той же час персонал хоче стабільності, і "витікає" у інші сфери праці. І сьогодні рестораторам потрібно бути як ніколи гнучкими у взаємодії із кадрами, мати мобільні засоби навчання, та покращувати свою комунікацію, аби конфліктів у ресторані було якомога менше.


Про те, як працювати із персоналом у нових умовах, як налагоджувати комунікацію, як підбирати та як навчати персонал, говорили наші спікери.

Тренер успішних рестораторів Оксана Марусіч розповіла, як підбирати команду, аби в ресторані панували привабливі вайби. Спершу спікер запропонувала виділити власні цінності, правила та традиції, а з огляду на них — шукати людей. На ідеального працівника має бути приємно дивитися, у його компанії керівник повинен добре себе почувати, бути собою, людина має достойно відповідати на ваші репліки та досконально знати свою роботу.

Ресторатор та тренер Олександр Мусатов детально розкрив трендову тему — навчання молодого персоналу, який прив'язаний до гаджетів та має короткий термін концентрації: за спостереженнями, приблизно 8 хвилин. У доповіді "Мікронавчання в ресторані — навчаємо молодь у стилі ТікТок" Олександр розповів, як створювати короткі курси, які б було зручно слухати будь-коли та будь-де (та не прив'язуватися до працівників, які добре передають знання — а просто записати їх на камеру у серії навчальних відео). Одна думка = одне відео — головний секрет, аби вас почули та зрозуміли.

Тренерка Олена Риж наголосила на те, що у будь-якому спілкуванні не варто розраховувати на те, що вас зрозуміють ідеально: кожна людина має різні поняття очевидних речей. Всі прохання та рекомендації потрібно дуже детально окреслювати, а також перепитувати, що саме зрозумів персонал. Воркшоп Олени Риж "Зворотній зв'язок — недооцінений інструмент та основа комунікації" перетворився на комунікаційну лабораторію, де учасники вчилися пояснювати предмети деталізовано. І як заявлено у назві майстер-класу, Олена дала поради, як правильно давати зворотній