2612 (1).jpg
3.png

Сила зборів: де, коли, як саме і для кого проводити щоденні зустрічі в ресторані

В ресторанах, як і на інших підприємствах, завжди проводять збори.


Робочі зустрічі можуть бути різними.

  • Головними — приблизно один раз на місяць, з усією командою.

  • Раз на тиждень — з керівниками підрозділів.

  • Так й кожного дня, з командою, яка знаходиться на зміні.

Часто щоденна зустріч має назву "п’ятихвилинка", "бріф" або "стріла". Назва походить від тривалості часу. Не більше 15–ти хвилин.

Нижче ми розберемо саме цю форму зборів:

  • коли;

  • для кого;

  • де;

  • скільки часу;

  • про що говорити;

  • хто проводить.


Перш ніж перейти докладного розбору хочеться сказати, що неможливо "одягнути" на усі заклади однакову форму. У кожного ресторанна своя специфіка, свій час роботи, своя кількість працівників та свої ситуації, з якими потрібно працювати. Але я пропоную взяти цю модель організації роботи за основу.


Коли?

Найкращий підхід — організовувати збори перед початком роботи. Так, щоби закінчити зібрання за 10 хвилин до відкриття дверей.

Якщо ваш заклад працює зі змінами (одна зміна починає працювати із моменту відкриття, друга — через декілька годин), підберіть час, коли це буде зручно для всіх.

Можливо, перед обідом, або після сніданку. Але обов’язково у першій частині зміни. Це важливо для інформації, яку треба обговорити з командою до початку основної частини роботи.


Для кого?