2612 (1).jpg
3.png

Як запустити рослинне меню в ресторані

Тренд на флекситаріанство та етичне споживання зростає. Він полягає у переході на переважно рослинну їжу та зменшення кількості тваринної продукції замість повної відмови від неї. Компанії у сегменті HORECA шукають партнерів, які готові запропонувати продукцію та ініціативи, що підтримують сталий розвиток. Категоріями екологічності думають не лише окремі люди, а бізнеси у сфері гастрономії. Тому ресторани розширюють своє меню за допомогою використання рослинної альтернативи м'ясу у стравах, як наприклад, Garden Gourmet.



Навіщо це ресторану?

Мати в меню різноманітність страв без м'яса − вже необхідність.

По-перше, це демонструє повагу до смакових уподобань гостей, надає можливість спробувати нові поєднання інгредієнтів гостям закладу. Наявність в меню позицій з рослинною альтернативою м'ясу підвищує лояльність з боку вегетаріанської аудиторії та тих, хто дбає про навколишнє середовище. А також дає можливість розширити свої горизонти смаку тим, хто вживає тваринні продукти. Продукція Garden Gourmet саме така: вона смакує як м’ясо, хоч і зроблена з рослинних інгредієнтів.

По-друге, наявність рослинного меню демонструє соціальну відповідальність бізнесу і піднімає репутацію закладу. Бо він пропонує рішення для людей, що прагнуть вживати менше м’яса та залишати менший вуглецевий слід. До того ж виробництво рослинної продукції Garden Gourmet є безпечним як для споживачів, так і для планети. Для створення рослинного бургера використовується значно менше енергії у порівнянні з таким же продуктом із м’яса. І це не просто слова. Garden Gourmet® має ціль отримати сертифікат вуглецево-нейтрального бренду. Адже чим більше людей обиратимуть смачну рослинну їжу, тим більше скоротиться споживання м'яса з меншим впливом на навколишнє середовище. Рослинна дієта загалом може значно знизити екологічну шкоду продовольчої системи.

По-третє, такі зміни можуть стати новим розвитком в позиціонуванні та інформаційним приводом для просування ресторану. За рахунок появи нових страв з альтернативою м’ясу аудиторія закладу може значно розширитися.



5 кроків для запуску рослинного меню

1. Оберіть якісну сировину.

Світовий та український ринок рослинних альтернатив м’яса розвивається

прискореними темпами. Nestle в Україні представила для гастрономії вже

відомий в ЄС бренд Garden Gourmet:


● Sensational Burger – рослинна котлета для бургера;

● Vegan Meatball – рослинні фрикадельки;

● Vegetarian Nuggets – вегетаріанські нагетси.


До складу входять виключно натуральні та рослинні інгредієнти. Сік з буряка та овочево-фруктовий концентрат надають продуктам рум’яного забарвлення, олія та вода додають соковитості. Необхідні організму протеїни містяться у пшениці та сертифікованій сої без ГМО.

2. Оцініть, які позиції найбільш затребувані серед гостей та чи можна в рецептурі замінити м'ясо рослинним. Таким чином, ви топові позиції меню запропонуєте у новій інтерпретації.