2612 (1).jpg
3.png

Як комунікувати із гостями щодо COVID-обмежень, працюючи у Червоній зоні. Поради експертів

В більшості регіонів України впроваджено червону зону, а це означає, що для ресторанів та гостей почали діяти нові правила. Ресторани мають гарантувати гостю безпеку 100% вакцинацією персоналу, натомість гість повинен на вході показати сертифікат вакцинації, негативний ПЛР-тест, лабораторний експрес-тест (дійсний 72 години).


Наче все зрозуміло і за такими правилами живуть вже багато країн: Італія, Франція, Німеччина, Австрія та ін., а от Данія вже пережила цей період, ввівши перепустки ще в квітні, і зараз вони перестали бути актуальними, адже переважна кількість мешканців вже вакцинована. Як все нове, поки що нові реалії викликають супротив та розпач, як у гостей, так і представників ресторанної галузі. Все ж більша частина рестораторів спокійно сприймають нові правила, для когось перші дні роботи за ними виявились простими, а от деякі заклади стикнулись з нерозумінням гостей. Тож, Restorator.ua з експертами ресторанного ринку розглянув ситуацію, що склалася з веденням червоної зони, щоб дати слушні поради представникам ресторанного бізнесу, які стикаються з труднощами комунікації з гостем, працюючи в червоній зоні.


Автор: Ніна Полякова



Євген Пластун - операційний консультант мережі ресторанів «FirstLineGroup»


Гостей, звісно, поменшало, але не настільки, як ми боялися. Треба, напевно, відпрацювати тиждень, щоб зрозуміти всі тенденції.


Я вважаю, що буде відтік гостей десь 20%-40 % в залежності від формату ресторану.

Звичайно, з часом всі звикнуть до нових правил. У нас було так багато часу щоб до цього підготуватися. Ми були готові давно, розуміли що це буде, відразу зрозуміли, як працювати усередині. Тому ми заздалегідь вакцинували всіх співробітників.


З гордістю хочу сказати, що у нас великий вал гостей, які вакцинувалися та розуміють і приймають ці правила. З цим фізично і психологічно впоратися легко і можливо.

Перевіркою сертифікатів у нас займаються всі ті, хто стоїть на "welcome-zone": хостес, адміністратори, старший офіціант. Тобто до стандартного скрипту додалися питання про наявність сертифіката про повну вакцинацію, ПЛР-тесту або ж тесту на антиген.