videopraktikum4.jpg

Як ресторани привертають до себе увагу під час карантину

Два кейси влучної роботи відділу маркетингу.



☕️Новий формат. У хостел на каву


Відомо, що під час карантину ресторани не працюють, та гості готелів можуть замовляти страви у персональні номери. Тож, Dream hostel Kyiv та Druzi Café, що знаходяться у одній будівлі на Андріївському узвозі, 2д почали працювати у форматі Guest Café.


Гості можуть заселитися у номер хостелу за вартістю 50 грн/2 години, та замовити за QR-кодом страви у кафе, які спеціально доставлять у номер. Таким чином можна снідати, обідати та вечеряти у приватній атмосфері у центрі Подолу.


❤️Іронічна акція. Заборонені товари – доставкою


Коли в супермаркетах заборонили продаж побутових товарів, а також засобів контрацепції, 1 euro delivery (мережа ресторанів Gastrofamily) влучно та іронічно запустила доставку love-сетів. За 299 грн гість міг замовити пів дюжини устриць, багет, гранатовий соус, пляшку брюту та упаковку презервативів. Акція тривала кілька перших днів карантину, доки тема заборонених товарів мала резонанс у соцмережах. Загалом 1 euro delivery займається доставкою 1000 найменувань страв із різних ресторанів мережі. Акція вже закінчилася, та впевнені, ця ідея привернула увагу та добре запам’яталася.