234 (2).jpg

Burger King оголосив про ребрендинг

У зв'язку зі збільшенням кількості онлайн-замовлень, айдентику Burger King вирішили адаптувати для маленьких іконок, які частіше використовують у digital. Але це не єдина причина, чому Burger King відмовиться від логотипу, який використовувався більше 20 років.

Відома мережа вдається до найбільших змін в історії бренду. Нові кольори у брендингу, нова уніформа працівників, новий фірмовий шрифт Flame, а також — новий логотип, який подібен до того логотипу, який був у Burger King'у з 1965 по 1998 рік.


«З 65 по 98 рік ми мали сильну, знакову айдентику»‎, — говорить Рафаель Абреу, керівник департаменту дизайну Burger King. «Це була справжня класика. В той час ми виглядали якнайкраще. Вважаємо, що це найкраща репрезентація бренду»‎.


Востаннє Burger King змінював логотип 1999 року. Він був актуальним того часу: динамічний та об'ємний — булочка накадувала дзвоник, а синє окреслення додавало логотипу ефект руху. Цей логотип транслював швидкість як головну цінність бренду. Сьогодні ж пріорітети змінилися. «У той час це мало сенс. Burger King заявляв про себе як заклад, що працює для водіїв, на виніс — завдяки швидкості роботи. Сьогодні у цьому немає унікальності — адже на виніс намагаються працювати усі бренди». Новий логотип більше схожий на гамбургер, як це було в минулі роки, хоча це не зовсім повна копія. На цей раз "булочка" більше схожа на справжню булочку і вона більш модернізована. Але логотип символізує фокус мережі на їжу. Абреу зазначив, що Burger King зосередився на якості їжі. Із бургеру Whopper видалено штучні барвники та ароматизатори. Також ці "оздоровчі зміни" стосуються інших страв у меню: у мережі прагнуть відмовитися від глутамату натрія та кукурудзяного сиропу із високим вмістом фруктози. «Наш новий логотип про нашу їжу», — сказав Абреу. «Це те, чим ми відомі. Це те, за що нас люблять. І певною мірою вона корисна».


Є ще одна перевага логотипу: його краще видно на маленькому екрані, що очевидно важливо в епоху цифрових технологій, коли більше замовлень робиться за допомогою телефонів.


«Новий логотип простий — у ньому менше форм, менше кольорів. Він однозначно виглядає краще на екрані, якщо зменшити його розмір», — сказав Абреу. «Він, безумовно, читається набагато краще, ніж попередній». Ребрендинг займе деякий час, і почнеться з веб-сайту компанії, мобільних додатків та присутності Burger King у соціальних мережах. Далі зміниться упаковка, вивіски та дизайн магазинів. Також змінять уніформу працівників мережі: вона буде більш зручною та стильною: коричневого, помаранчевого та червоного кольору.