top of page

Естетика контрасту: колір року та тренди 2021

Корпорація MIRS працює у сфері HoReCa вже понад 20 років та є надійним постачальником високоякісного посуду, професійних кухонних інструментів, техніки та аксесуарів від найкращих європейських брендів. Ми плідно співпрацюємо з рестораторами та дизайнерами по всій Україні, тож завжди намагаємося бути в тренді та надавати нашим клієнтам найкращі професійні рішення. І саме про свіжі дизайнерські тренди 2021 року ми зараз і розкажемо.


Очікування оголошення нового кольору року від інституту Pantone, що розробляє та задає світові стандарти кольористики — завжди дуже зворушливе. Процес відбору правильного відтінку складний та відповідальний, бо він не тільки зображає настрій мистецтва і суспільства в цілому, але також задає тренд для розвитку дизайнів та інтер'єрів. У 2021 році спокійний, глибокий синій ClassicBlue змінився несподіваною і вкрай ефектною парою: сірим UltimateGray і жовтим Illuminating.


Перевага в сторону вибору двох кольорів замість одного — не випадкова. Це відмінно передає всю багатогранність настрою і поглядів суспільства, які особливо яскраво проявилися минулого року. UltimateGray та Illuminating чудово доповнюють один одного й одночасно поєднують в собі глибоку задумку, силу, розсудливість разом з теплою надією і яскравою експресивністю.


Playground від Bauscher
Stonecast від Churchill

UltimateGray — колір гальки на пляжі, символ статичності, стійкості та надійності. Він легко витримує перевірку часом та відмінно виглядає як основний колір, який можна розбавити яскравими деталями. Ідеальний приклад — монохромна колекція посуду з кераміки Playground від Bauscher, яку сміливо можна використовувати для ефектної презентації основних страв.


А ось Illuminating — це сміливі, зухвалі акценти, які втілюють в собі відчуття духовного піднесення, натхнення, бажання творити та шукати нові концепції. Він відмінно заряджає енергією та дарує відчуття затишку і тепла. Фарфорова колекція Stonecast від Churchill — яскраве уособлення шаленої енергії, що несе за собою цей колір. Але крім цього, вона доповнить ваше сервірування своєю незвичною формою.


Вибір саме такої контрастної пари — неймовірно виграшне рішення. Воно відкриває безмежний простір для створення нових трендів, фантазій і сміливих експериментів в дизайні.

Одне питання — три рішення

Оголошення головних кольорів від Pantone — це перший крок до формування трендів, які, однак, стосуються не тільки дизайну, але і всього нашого життя.


З огляду на те, наскільки важливим за минулий рік став для багатьох домашній простір та затишок, на виставці Ambiente 2021 намагалися віднайти відповідь на питання про те, яким повинен бути сучасний інтер'єр. Як правильно реалізувати дизайнерські тренди у професійній сфері та адаптувати заклади до актуальних потреб гостей. Ключовими стали поняття емоційності, любові до природи, та циклічності.


1. Емоції. Любов до дому

Дім став для нас центром життя. Обставини перенесли людину з суєти великого міста в тихий і спокійний домашній комфорт. В такій атмосфері ключовими точками емоційності стали любов до сім’ї та бажання проводити з близькими якомога більше часу. Тож виникає потреба слідувати за трендами та створювати атмосферу домашнього затишку й у ресторанах. Вона підкреслюється оксамитовими тонами, солодким, ніжним ароматом та уважно розставленими дрібними аксесуарами.


Щоб підкреслити затишну атмосферу, використовуйте теплі вінтажні відтінки: персик, рум'янець, незабудка, нюд і нектар. Така палітра зможе створити ніжний заспокійливий ефект, зануривши вас в атмосферу легкої ностальгії за літніми вечорами, якщо додати в неї акценти з білого, м'ятного і лакричного кольору.


Вибір матеріалів вражає своїм різноманіттям. Скло, дерево, фарфор, м'яка тканина. Перевагу варто віддавати квітковому оформленню та узорам. Це додасть вашій композиції романтичних і мрійливих ноток.


2. Безперервність. Любов до природи


Сучасні тренди дуже тісно пов’язані з природою та темою єдності людини з навколишнім світом. Штучна помпезна естетика відходить на другий план, тоді як гармонія життя та насолода реальним моментом стає центром більшості інтер’єрів. Альтернативні матеріали та кольори, вільний простір та прості лінії дозволяють створити майже цілком природне середовище. Особливе, безпечне місце для відпочинку, медитації та насолоди моментом.


Домінантний колір, звісно, зелений, разом з усіма його природними відтінками. Палітра також поєднує у собі моховий, землисто-коричневий та сірий колір. Такі відтінки пробуджують органічну атмосферу та вносять у композицію природну свіжість. Всю палітру цих кольорів ви знайдете в колекції посуду RevolCaractère від дизайнера НоеДюшофура. Найкращим акцентним кольором стане пастельний блакитний та лавандовий, які додадуть нотки спокою та затишку.


Щодо матеріалів, то тут слід віддавати перевагу натуральній деревині, кам’янистій текстурі та грубим тканинам. Попри свій доволі агресивний вигляд, у поєднанні з вірною колірною гамою вони можуть створити ніжну, елегантну та гармонійну композицію, що перенесе вас далеко від міста, у дику природу. Незвичайні форми та стилізація теж складуть відмінну пару вашій композиції. Наприклад, колекція керамічного посуду Riviera від CostaNova у формі листя — ідеально підійде для сервірування в екостилі.


Caractere від Revol
Riviera від CostaNova

3. Циклічність. Поняття повтору


А якщо ви не хочете спокою, гармонії та все життя проводите в русі та постійному пошуку нових ідей? Цей тренд відмінно підійде для інтер’єру, що просто кипить енергією. Несподівані матеріали, яскраві кольори, імпровізація та експресія у кожній деталі. Філософія останньої миті, від якої потрібно брати все, що вона спроможна дати тобі. Випробувати нові ідеї, втілювати мрії, вдосконалювати, реформувати та оновлювати. Знову і знову, до наступної миті. Саме в цьому й полягає ідея циклічності.


Цю палітру можна схарактеризувати тільки як енергетичний вибуховий коктейль. Поєднання темно-малинового, сонячно-червоного, небесно-фіолетового та рожевого розкриваються немов захід сонця. Нескінченну енергію підкреслює океанічно-синій, синьо-зелений та сірий відтінки. Всю силу цієї палітри надасть вам колекція фарфорового посуду Vesuveus від Steelite в парі з ніжною фіолетовою StonecastChurchill. Неймовірно ефектне рішення для тих, хто шукає натхнення.



Vesuveus від Steelite
Stonecast від Churchill

Дерево, пластик, скло, текстиль — все, що ви тільки маєте під рукою. Створюйте яскраві композиції, колажі, поєднуйте те, що неможливо поєднати. Неважливо що ви будете використовувати, а важливо як ви це будете робити. Бо головна ідея цього і всіх інших трендів 2021 — представити знайомі речі незнайомим, несподіваним способом. Фантазувати, вражати та створювати комфорт навколо себе.




Колекції посуду представлені корпорацією MIRS www.horeca.mirs.com.ua

+38 (0482) 305 508

bottom of page