2612 (1).jpg
3.png

Тетяна Роблес: «Ми смачно готуємо й у нас затишно» — це не місія й навіть не унікальна пропозиція

Всі знають про фішку ресторану в соціальних мережах, вона має бути обов'язково – це його стиль та особливість, те чим він відрізняється від інших закладів! Адже за допомогою неї ресторан може всього за кілька секунд заволодіти увагою потенційних гостей і зацікавити людей читати контент з пропозиціями та новинами. Але в реальності «знайти» її може далеко не кожен заклад. В чому ж секрет «невловимості» фішки й чому спонтанна творчість та креатив без контент-плану – ризикований крок? Про це та багато інших важливих моментів просування ресторану у соціальних мережах Restorator.ua розповіла Тетяна Роблес, маркетинг директорка Milano Torino Vermuteria.



– Нарешті вже нікому не потрібно доводити, що соціальні мережі для ресторану — це ресурс, який просто необхідний і не тільки ресторану, кав’ярні, стріт-фуду, але й для будь-якому бізнесу.


Люди, звичайно, гуглять місце, що їх зацікавило, але тільки для того, щоби подивитися до якої години воно працює, які в нього відгуки і як туди дістатися.

Але, якщо вони хочуть дізнатися докладніше про атмосферу закладу і його продукт, вони, звичайно ж, шукають ресторан у соціальних мережах — це прекрасний ресурс, для того, щоби розповісти гостю про ідею й місію бренду.


Важливо, щоб ця місія та ідея бренду була. А місію та ідею (нагадую) створюють на етапі розробки ідеї ресторану й продукту, а не тоді, коли треба щось розповідати аудиторії в інстаграмі.


«Ми смачно готуємо й у нас затишно» — це не місія й навіть не унікальна пропозиція.

Соціальні мережі повинні бути детально заповнені належною інформацією:

  • де ви знаходитеся і як до вас дістатися;

  • розклад вашої роботи;

  • способи з вами зв’язатися;

  • меню (посилання на PDF-меню, актуальні сторіз, посилання на меню, що на сайті).

І навіть, маючи все це, ваш гість, як правило, все одно буде писати вам особисті повідомлення, розпитуючи, де ви знаходитесь, і як подивиться ваше меню. Для цього найкраще налаштувати бот із відповідями на типові запитання й добре проінструктованих менеджерів, які будуть індивідуально спілкуватися з вашими гостями.


Це само собою, зрозумілі речі, про які, на мій превеликий подив, усе ще доводиться розповідати власникам і керуючим, писати в статтях і транслювати на лекціях і тренінгах різної тематики.


Далі мова піде про контент ваших сторінок.


Створення контенту

Яким би не був геніальним ваш продукт, ваш інтер’єр може бути створений найвидатнішими умами дизайнерської індустрії, а сервіс вражати своєю бездоганністю — про це не дізнаються і, найстрашніше, не захочуть дізнатися, якщо сторінки не будуть елементарно тішити око.


Уявімо ситуацію. Ваш потенційний гість заходить на сторінку, припустимо, інстаграм і бачить різномасті фотографії: щось знімали на телефон із поганим освітленням, тут же трапляються і якісні фото, але враження псують ті самі, неякісні.