2612 (1).jpg
3.png

WorldFood Ukraine 2021 – вся food-індустрія буде тут!

Виставці бути! З 2 по 4 листопада у Міжнародному виставковому центрі столиці відбудеться головна подія харчової промисловості – 24-а Міжнародна виставка продуктів харчування та напоїв WorldFood Ukraine 2021. Реєструйтеся безкоштовно за промо-кодом REST21 > https://bit.ly/3GuvHuZ


Генеральним спонсором виставки у 2021-му році стала ТМLuppo – бренд однієї з провідних та інноваційних компаній Туреччини–кондитерської фабрики Şölen (Шолен).


Конкуренція на ринку харчових продуктів в Україні зростає з кожним роком. Це відмічають на всіх галузевих конференціях і процес вибору постачальника дуже залежить від довіри та професіоналізму.


Для вітчизняних виробників та імпортерів WorldFood Ukraine це найкраща можливість представити нові продукти, донести переваги та особливості сервісу, почути потреби закупівельників і спланувати стратегію подальшого просування, підвищення операційної ефективності у взаємодії з ритейлом з урахуванням змін і нових викликів ринку, знайти нових партнерів для контрактного виробництваі навіть залучити інвестиції.


Для дистриб'юторів і представників продуктового ритейлу, ресторанного бізнесу це можливість в короткі терміни й в одному місці провести порівняння різних пропозицій при чому побачивши нюанси продуктів наживо, провести безпосередні вигідні переговори про закупівлі з першими особами багатьох провідних виробників та імпортерів.


В цьому році вперше байєри та учасники зможуть скористатися новим та якісним сервісом призначення зустрічей BUSINESS CONNECT. Завдяки надійному сайту із сучасним інтерфейсом, а також зручному мобільному додатку, жоден не пропустить найважливіші знайомства та зустрічі.


Спонсором BUSINESS CONNECT виступає TM BEBETO – це один з багатьох брендів найбільшої компанії з виробництва жувальних цукерок у Туреччині – Kervan GıdaSan. VeTic. A.Ş.


Цьогоріч географія учасників приємно вразить найвибагливіших відвідувачів. Вас радо вітатимуть виробники та імпортери з України, Литви, Туреччини, Польщі, Франції, Бельгії, Казахстану, Йорданії, Латвії, Індії та Італії, які представлять наступні категорії продуктів:


  • Алкогольні та безалкогольні напої, мінеральну воду;

  • Веганські та органічні продукти, продукти для здорового та спортивного харчування;

  • Горіхи, сухофрукти, насіння, мед та снекову групу товарів;

  • Кондитерські вироби та шоколад;

  • Макаронні вироби, борошно та крупи;

  • Молочну продукцію і сири;

  • Морозиво і заморожені напівфабрикати;

  • М'ясні продукти та ковбасні вироби;

  • Рибні консерви;

  • Рослинні олії, соуси, приправи та спеції;

  • Свіжі й консервовані фрукти, овочі та гриби;

  • Хлібобулочні вироби;

  • Чай та каву

В перший день виставки учасники та байєри матимуть можливість відвідати захід Тренди продуктового ритейлу в Україні та світі, спікерами якого стануть Старший аналітик Euromonitor international, Іван Хоружий та CEO компанії IDNT, Микола Чумак. На заході слухачі дізнаються, як вплинув COVID-19 на ринок продуктового ритейлу України та світу, які з'явились тренди та як пристосуватися до змін та стати переможцем.

3 листопадана тренінгу Мерчендайзинг продуктів харчування в мережі - як перейти в онлайн? Жанна Єнікєєва, тренер з трейд-маркетингу та мерчандайзингу, розповість про мерчендайзингonline та методи просування товарів в інтернеті згідно з місіями покупців і їх потреб на поточний період. Захід організований партнером виставки TradeMasterGroup.

АЛЕЯ НОВИНОК буде рясніти продуктами від виробників, які щорічно не перестають дивувати новими ідеями та рішеннями в умовах мінливих споживчих потреб.


Традиційно, на одному майданчику з WorldFood Ukraine відбудеться головна подія для ринку вина та алкогольної продукції в Східній Європі Wine&SpiritsUkraine 2021