10-11 грудня 2019 в Києві пройде Великий Практикум "Збільшення продажів. Сервіс. Маркетинговий план 2020"

10 грудня 2019 р.
10:00 - 17:00

НАТАЛІЯ Павлючок

«Збільшення продажів ресторану за допомогою маркетингового плану.
Складаємо маркетинговий план 2020 »

  • Аналіз поточного стану ресторану

  • Ключові основи бренду

  • Розробка річного маркетингового плану

  • Розробка щомісячного маркетингового календаря

  • Розробка щоденного статусу справ

  • Маркетингові відносини з цільовою аудиторією

Учасники складуть алгоритм дій основних бізнес-процесів ресторану, спрямованих на зростання відвідуваності і обороту. Також учасники спільно зі спікером розроблять маркетинговий план свого закладу на 2020 рік.


Про спікера:

Cовладелец бізнес-кейтерингу BOTANICA.

Досвід роботи маркетинг-директором бургер-барів StarBurger, бразильського стейк хауса Grill do Brasil, азіатських локшина-барів NoodleDoodle.

11 грудня 2019 р.
10:00 - 17:00

СЕРГІЙ Трахачев

«Сервіс, продажу та командна робота в ресторані»

Тренінг про сервіс, про продажі, про те, як правильно продавати, і чому це вигідно всім; про те, як спілкуватися з гостем і з колегами; як побудувати процеси роботи ефективно і прибутково.

ЗА ДЕНЬ УЧАСНИКИ розберуться в ТАКИХ ПИТАННЯХ:

  1. Різниця між «продають» і «обслуговуючим» сервісом, як ефективно побудувати систему.

  2. Офіціант і бармен - ключові фігури в ресторані.

  3. Мистецтво ненав'язливою продажу і пропозиції.

  4. "Коло сервісу" - від зустрічі на «вході» до наступного візиту.

  5. Грамотна комунікація з гостем і командою - шлях до стабільних фінансових результатів і повній посадці.

Тренінг рекомендований власникам, керуючим, адміністраторам, шеф-кухарям - всім, хто займається управлінням і роботою з командою в закладі; всім, хто тримає руку на пульсі актуальних тенденцій і прикладних знань про ресторанний бізнес.

В РЕЗУЛЬТАТІ ТРЕНІНГУ КОЖЕН УЧАСНИК ЗРОЗУМІЄ:

  • ролі членів команди в бізнес-процесах ресторану

  • як команді перестати боятися говорити з гостем на «незручні» теми

  • як пропонувати спеціальні позиції в меню і легше вирішувати конфлікти

  • як визначити цілі і рухатися до них: підвищення середнього чека і чи потрібне воно, повна посадка в ресторані, відмінні відгуки в соціальних мережах

  • як зусилля, витрачені на сервіс, конвертувати в зростання фінансових результатів

Про спікера:

Ресторатор-практик з 18-ти річним стажем, з досвідом роботи на позиціях: керуючий ресторану; керівник F & B служби готелю; керуючий партнер групи ресторанів;

Видавець галузевого журналу "Ресторатор";

Викладач школи ресторанного бізнес-адміністрування SRBA;

Бізнес тренер

Кризовий менеджер.

Місце проведення:

10 грудня - Київ (м. Лук'янівська), вул. Бульварно-Кудрявська 3, ресторан "Практика"

11 грудня - Київ (м. Почайна), Pochayna Event Hall. Пр-т Степана Бандери 23. ТЦ МІСТЕЧКО

Дата проведення семінару - 10-11 грудня 2019 р.

Час проведення - 10:00 - 17:00

У пакет участі входить: практикум, кава-брейки, диплом учасника.

* В програмі можливі зміни.

До початку залишилося

 
ВАРТІСТЬ УЧАСТІ
При замовленні і оплаті д о 9-й грудня 2019:
2 дні (10-11 грудня) - 4100 грн. ( Замовити> )
1-й день (10 грудня) - 2200 грн. ( Замовити> )
2-й день (11 грудня) - 2200 грн. ( Замовити> )
Стандартна ціна:
2 дні (10-11 грудня) - 4700 грн.
1-й день (10 грудня) - 2500 грн.
2-й день (11 грудня) - 2500 грн.

Вам необхідно ЗАРЕЄСТРУВАТИСЯ

Після реєстрації вам буде запропоновано зручний для вас варіант оплати участі.

Ви можете:

- оплатити картою Visa / MasterCard (будь-яка країна світу);

- замовити рахунок-фактуру для оплати на розрахунковий рахунок (Україна);

- оплатити участь кур'єру (Київ).

Залишилися питання?

Запитайте, ми з радістю відповімо

(067) 247-8432

ПРИЄДНУЙСЯ ДО НАС
  • White Facebook Icon

© 2021 Всі права захищені ВД "Ресторатор Україна"