2020-10-26 22.42.56.jpg

25.11.20 / КИЇВ / БІЗНЕС-ПРАКТИКУМ

ЗИМА РЕСТОРАННОГО БІЗНЕСУ 20/21

Тренди, управління, лідерство

Провідні експерти розкажуть про:

- секрети роботи в цей нестандартний період, як йти вперед, ухвалювати рішення і не зупинятися

- ідеї розвитку і диверсифікації роботи закладу

- основні тренди і їх інтеграцію в щоденну роботу бізнесу

- перевірені інструменти антикризового менеджменту

- ранні симптоми хвороби ресторану і ефективне лікування

- вихід з глухого кута, кризи і стану вигорання

- джерела натхнення себе і команди

- ефективні стратегії комунікацій зі співробітниками

dligach.jpg

10.00-11.00

«Актуальні тренди і їх відображення в ресторанному бізнесі України»

Погляд футуролога і практика на основні тренди і тенденції. Що робити рестораторам і як підготуватися.

Андрій Длігач

  • Професор бізнес-школи KSE

  • Засновник і CEO Advanter Group.

  • Доктор економічних наук, стратег, футуролог

  • Експерт з формування стратегій бізнес-проривів

  • Член рад директорів Digital Transformation Institute і SingularityU Kyiv

  • Співзасновник бізнес-спільноти Board

  • Інвестор і партнер технологічних стартапів

.

hramov.jpg

11.30-13.30

«Теорія розбитих вікон в ресторанному бізнесі»

Поки плямочка Герасимчука плямою. Теорія розбитих вікон в ресторанній практиці. Спікер проаналізує ранні симптоми хвороби ресторану, як їх вчасно помітити, ефективно вилікувати і залишатися здоровими незважаючи ні на що.

Максим Храмов

  • У ресторанному бізнесі з 2001 року.

  • Досвід відкриття понад 60 ресторанів 10 торгових марок.

  • Керуючий партнер мережі міських кафе PASTATECA, грузинського ресторану СІХАРУЛІ.

  • Ментор у всеукраїнському бізнес-співтоваристві BOARD.

  • Партнер премії «Пальмова гілка ресторанного бізнесу»

marusich.jpg

14.30-18.00

«Лідерство в часи змін»

- Лідер і його якості в ресторанному бізнесі

- Віра в бізнес і методи впливу

- Криза, тупик і вигоряння

- Захисні реакції в «важкий час»

- Важливість правильної роботи зі зворотним зв'язком і її вплив на ефективність бізнесу. Що заважає чути і приймати зворотний зв'язок.

- Джерела поширених помилок поведінки і що з ними робити.

- Коректна форма комунікацій. Як вибудовувати стратегію в комунікаціях.

- Джерела поширених моделей поведінки і що з ними робити.

- Як виховати в собі лідера і сформувати сильну команду.

Оксана Марусич

  • Міжнародний Бізнес-тренер, Коуч (ICF), експерт по сервісу

  • Досвід роботи в сфері продажів 26 років, досвід розробки і впровадження стандартів 9 років, досвід проведення тренінгів за 12 років понад 1600 тренінгів, досвід проведення коуч-сесій 9 років.

  • Спікер конференцій і семінарів по сервісу і продажу. Нагороди: «Кращий спікер» 2014р., «Кращий кейс» 2016р. в Практичної конференції «КРАЩІ ПРАКТИКИ обслуговування клієнтів»

  • Викладач KMBS програми МВА для рестораторів, модуль «Управління сервісом», МІБ MBA модуль «Customer Experience», CBP - Consult Business Partner «Особистий бренд і імідж»

 

ВАРТІСТЬ УЧАСТІ:

"Живе" присутність:

При оплаті до 20 листопада - 2 500 грн

При оплаті до 25 листопада - 2 800

On-line участь:

При оплаті до 20 листопада - 2 000 грн

При оплаті до 25 листопада - 2 250 грн

Після реєстрації вам буде запропоновано зручний варіант оплати участі:

- оплатити картою Visa / MasterCard (будь-яка країна світу);

- замовити рахунок-фактуру для оплати на розрахунковий рахунок (Україна)