25.11.20 / КИЇВ / БІЗНЕС-ПРАКТИКУМ
ЗИМА РЕСТОРАННОГО БІЗНЕСУ 20/21
Тренди, управління, лідерство
Провідні експерти розкажуть про:
- секрети роботи в цей нестандартний період, як йти вперед, ухвалювати рішення і не зупинятися
- ідеї розвитку і диверсифікації роботи закладу
- основні тренди і їх інтеграцію в щоденну роботу бізнесу
- перевірені інструменти антикризового менеджменту
- ранні симптоми хвороби ресторану і ефективне лікування
- вихід з глухого кута, кризи і стану вигорання
- джерела натхнення себе і команди
- ефективні стратегії комунікацій зі співробітниками

10.00-11.00
«Актуальні тренди і їх відображення в ресторанному бізнесі України»
Погляд футуролога і практика на основні тренди і тенденції. Що робити рестораторам і як підготуватися.
Андрій Длігач
Професор бізнес-школи KSE
Засновник і CEO Advanter Group.
Доктор економічних наук, стратег, футуролог
Експерт з формування стратегій бізнес-проривів
Член рад директорів Digital Transformation Institute і SingularityU Kyiv
Співзасновник бізнес-спільноти Board
Інвестор і партнер технологічних стартапів
.

11.30-13.30
«Теорія розбитих вікон в ресторанному бізнесі»
Поки плямочка Герасимчука плямою. Теорія розбитих вікон в ресторанній практиці. Спікер проаналізує ранні симптоми хвороби ресторану, як їх вчасно помітити, ефективно вилікувати і залишатися здоровими незважаючи ні на що.
Максим Храмов
У ресторанному бізнесі з 2001 року.
Досвід відкриття понад 60 ресторанів 10 торгових марок.
Керуючий партнер мережі міських кафе PASTATECA, грузинського ресторану СІХАРУЛІ.
Ментор у всеукраїнському бізнес-співтоваристві BOARD.
Партнер премії «Пальмова гілка ресторанного бізнесу»

14.30-18.00
«Лідерство в часи змін»
- Лідер і його якості в ресторанному бізнесі
- Віра в бізнес і методи впливу
- Криза, тупик і вигоряння
- Захисні реакції в «важкий час»
- Важливість правильної роботи зі зворотним зв'язком і її вплив на ефективність бізнесу. Що заважає чути і приймати зворотний зв'язок.
- Джерела поширених помилок поведінки і що з ними робити.
- Коректна форма комунікацій. Як вибудовувати стратегію в комунікаціях.
- Джерела поширених моделей поведінки і що з ними робити.
- Як виховати в собі лідера і сформувати сильну команду.
Оксана Марусич
Міжнародний Бізнес-тренер, Коуч (ICF), експерт по сервісу
Досвід роботи в сфері продажів 26 років, досвід розробки і впровадження стандартів 9 років, досвід проведення тренінгів за 12 років понад 1600 тренінгів, досвід проведення коуч-сесій 9 років.
Спікер конференцій і семінарів по сервісу і продажу. Нагороди: «Кращий спікер» 2014р., «Кращий кейс» 2016р. в Практичної конференції «КРАЩІ ПРАКТИКИ обслуговування клієнтів»
Викладач KMBS програми МВА для рестораторів, модуль «Управління сервісом», МІБ MBA модуль «Customer Experience», CBP - Consult Business Partner «Особистий бренд і імідж»
ВАРТІСТЬ УЧАСТІ:
"Живе" присутність:
При оплаті до 20 листопада - 2 500 грн
При оплаті до 25 листопада - 2 800
On-line участь:
При оплаті до 20 листопада - 2 000 грн
При оплаті до 25 листопада - 2 250 грн
Після реєстрації вам буде запропоновано зручний варіант оплати участі:
- оплатити картою Visa / MasterCard (будь-яка країна світу);
- замовити рахунок-фактуру для оплати на розрахунковий рахунок (Україна)