201.jpg

22-23 червня 2021 / КИЇВ

ВЕЛИКИЙ ПРАКТИКУМ

Управління можливостями в ресторанному бізнесі: аудит та оптимізація процесів

Дводенний тренінг для управлінців та менеджерів. Також тренінг буде корисним для власників, які займаються операційним управлінням в HORECA або хочуть розібратися, що і якими інструментами контролювати в закладі.

 

За два дні учасники обговорять та дізнаються:

  • Як оцінювати ефективність маркетингової комунікації своїх закладів

  • Як проводити маркетингові дослідження конкурентів та за якими параметрами їх оцінювати

  • Як працювати з цільовою аудиторією

  • Що таке матриця компенсацій та чим вона корисна

  • Як робити SWOT аналіз закладу та які управлінські висновки з нього можна зробити

  • Як проводити фінансово-економічний аналіз та які основні параметри контролювати

  • Про важливість та систему аналізу закупівельних цін постачальників

  •  Що таке аудит грошових коштів в закладі та управлінська фінансова звітність

  • Як проводити скрініг ефективності роботи осіб на ключових посадах

  • Які інструменти аудиту та контролю варто застосовувати управлінцю

  • Та багато іншого

 

В результаті тренінгу учасники отримують:

  • Роздаткові матеріали

  • Робочі інструменти з контролю та управління

  • По кожному блоку та етапу пройдуть практикуми в командах, тож учасники отримують навички практичної роботи з наведеними інструментами та технологіями

  • Під час практикумів учасники проведуть краш-тести по своїх діючих концептах

День 1-й (22 червня)

10.00-11.00 Ольга Копилова Welcome-спіч від власника «Піти не можна залишитися. Точка зору власника на управління »

11.15-18.00 Ольга Йолтуховська, Катерина Калюжна, Галина Маївка
Блок 1. Маркетингове дослідження:
Етап 1. Аналіз внутрішнього середовища
1.1. Бренд-cheсk
• Позиціонування
• Сайт, SMM (аналіз контенту і комунікацій в соціальних мережах)
• Програма лояльності: аналіз релевантності
• RTB (чи існує reason to believe)
• TOV (tone of voice) і матриця компенсацій
• Внутрішні гайд-лайни
1.2. Оцінка якості маркетингової комунікації закладу з кінцевим споживачем
• Вхідна зона
• Торговий зал
• Атмосфера

Етап 2. Аналіз зовнішнього (конкурентного) середовища
2.1. Аналіз та оцінка місця локації закладу
• Розташування
• Доступність
• Видимість
2.2. Опис та визначення цільової аудиторії та генераторів попиту закладу
2.3. Аналіз конкурентного середовища
• Класифікація конкурентів і їх вплив на заклад
• Оцінка та короткий опис конкурентів в розрізі асортиментної, цінової політик, атмосфера
• On-line маркетинг: пошуковики, реклама, соцмережі тощо

Етап 3. SWOT-аналіз закладу

 

Блок 2. Ч.1 Управлінський аудит

Етап 1. Проведення фінансово-економічного аналізу
• P & L, операційна структура - основний управлінській звіт
• Точка беззбитковості та «0»
• Маржинальний дохід
• Собівартість, націнка, food-cost
• Перевірка калькуляцій
• Аналіз виручки в порівнянні з іншими періодами
• Аналіз націнки за групами та окремо
• Аналіз структури продажів. АВС. Методи продажів
• Аналіз P&L / операційної структури в розрізі статей витрат
• Аналіз оборотності товару. Звіт по товарних залишках. Визначення оборотності товару в днях і дотримання норм. Листи заготовок. Звіт про середньоденний розхід товарів
• Аналіз списань і звірка з Stop, Go, Hot листами. Правила FIFO
• Аналіз частки Недостач / Надлишків товару до співвідношення собівартості реалізованих товарів. Раптові, точкові інвентаризації. Виявлення необлікованих товарів
• Аналіз віддалених позицій в чеках, час відкриття і закриття, структура чеків
• Аналіз кредиторської заборгованості, динаміка, співвідношення до залишку товару на складі

День 2-й (23 червня)

10.00-11.00 Марія Шапошнікова (Тема уточнюється)

11.15-17.00 Ольга Йолтуховська, Катерина Калюжна, Галина Маївка
Блок 2. Ч.2 Управлінський аудит
Етап 2. Аналіз закупівельних цін
• Перевірка закупівельних цін та постачальників
Етап 3. Проведення аудиту грошових коштів
Блок 3. Команда
Етап 1. Скринінг ефективності роботи осіб на ключових посадах (керівник, економіст, адміністратор, бренд-шеф, бармен)
Етап 2. Аудит бізнес-процесів в закладі та їх виконання. Опис інструментів управління та контролю
• Атмосфера та мотивація.
• Основні інструменти контролю, управління та стандарти взаємодії команди
• Алгоритм планування, постановки завдань, виконання бюджетів
• СОП, KPI працівників і діяльності закладу

17.15 - 18.15 Станіслава Стефановська «Ціннісна пропозицію або управління з «людським обличчям»
- Що таке «ціннісна пропозиція» компанії?
- Вплив цінностей компанії на управління співробітниками
- Функції цінностей
- Трансформація цінностей «в часи змін»

 

СПІКЕРИ:

 

ВАРТІСТЬ УЧАСТІ:

Повна програма (2 дні):

При оплаті до 15 червня - 4 250 грн

Стандартна ціна - 4 700

1-й день:

Ціна - 2 500 грн

2-й день:

Ціна - 2 500 грн

Після реєстрації вам буде запропоновано зручний варіант оплати участі:

- оплатити картою Visa / MasterCard (будь-яка країна світу);

- замовити рахунок-фактуру для оплати на розрахунковий рахунок (Україна)