Програма InRestForum'19 (25-27 вересня 2019)

Вадим

КОСТЕНКО

500 грн

25 вересня / 10:30 - 12:00

"Франчайзер. Буті чи не бути"

Вадим Костенко - засновник мережі монопродуктових ресторанів "хинкальную грузинський ресторан".

На сьогоднішній день мережа нараховує 50 діючих ресторанів в чотирьох країнах (Україна, Польща, Білорусь і Литва), а також 14 ресторанів в процесі підготовки до відкриття, 5 з яких за кордоном.

ТМ хинкальную - перша українська мережа, яка впевнено і успішно розвивається в країнах зарубіжжя.

 

Марія

Банька

25 вересня / 12:30 - 14:00

"1 euro bar: анатомія формату"

- Smart casual формати - світовий тренд

- Білий Налив, DOGZ & BURGERZ, Mushlya Bar, VarenykyNow і БПШ: вся справа в концепції

- Фінансова модель "Білого наливу" або як повернути інвестиції за 54 дня

- Локація, технології, менеджмент: принципи розвитку, ризики та рішення для різних міст

- Від хайпа до довгострокової лояльності: як вибудовувати взаємини з гостями офлайн і онлайн

Банько Марія - директор департаменту маркетингу і PR і
Максим Цибрій - директор департаменту франшиз і консалтингу в Родині ресторанів Діми Борисова.

Максим

ЦИБРІЙ

500 грн

 

Сергій

Трахачев

500 грн

25 вересня / 14:30 - 16:00

"Крадіжка в ресторані. Лінійний персонал. Методи вирішення проблеми"

Ви дізнаєтеся як і що краде лінійний персонал. Ми розберемо основні схеми крадіжки і зловживань, розглянемо можливості використання схем на практиці. АЛЕ САМЕ ГОЛОВНЕ, ми детально вивчимо схему ефективного припинення злодійства в вашому ресторані, як явища.

Що отримуєте:

  • систематизовані знання про основні схемах крадіжки;

  • алгоритм організації системи контролю зловживань;

  • схема виявлення та припинення крадіжок з боку офіціантів і барменів в ресторані.

  • конспект вебінару.

Сергій Трахачев - ресторатор-практик; видавець галузевого журналу "Ресторатор";

викладач школи ресторанного бізнес-адміністрування SRBA; кризис-менеджер.

 

Тереза

Даштоян

25 вересня / 16:30 - 18:00

"Як організувати і контролювати ефективну роботу маркетинг - команди"

1. Who is who. Набираємо команду під бізнес - завдання закладу.

2. Завдання та зони відповідальності: маркетолога, SMM-фахівця, арт-директора, таргетолога і копірайтера.

3. Впровадження. Реалізація ідей як хотілося б, а не як виходить.

4. Показники на які впливає маркетинг - стратегія. Контроль і аналіз.

5. Маркетолог, керуючий і шеф - кухар. Лайфхак ефективної спільної роботи.

Тереза Даштоян - маркетинг - директор гастрономічною мережі «Сито-П'яно»

500 грн

ХОЧЕТЕ ВІДВІДАТИ КІЛЬКА СЕМІНАРІВ?

СКОРИСТАЙТЕСЯ ВИГІДНИМ ПРОПОЗИЦІЄЮ.

 

26 Вересня / 10:30 - 12:00

"Все про комунікації в ресторані. Вчися говорити з персоналом"

1. Види комунікацій в ресторані.

2. Збори з продажу.

3. Збори менеджерів. Все в курсі всього.

4. Wunderlist як інструмент управління.

5. Т-А-Т. Зустріч з Action Plan.

6. Карти особистої відповідальності.

Олександр

Мусатов

500 грн

Олеся

ЧОРНА

26 Вересня / 12:30 - 14:00

"Digital checklist: навіщо рестораторові соцмережі"

Навіщо соцмережі і Діджитал-ресурси потрібні ресторану, яка мінімальна робота по ним повинна бути проведена (FB, Instagram, Google, TripAdvisor). Універсальні поради та приклади успішних кейсів.

Олеся Чорна - маркетинг-директор групи компаній First Line (ресторани «Улюблений дядько», «ЖЗЛ», «Наша дача» і ін), до цього 5 років працювала в групі компаній «ФОЗЗІ» керуючи маркетинговими комунікаціями мережі делікатес-маркетів Le Silpo, фудкорти Сільпо Resto, піцерії Positano і китайських пельменних Дзяо-бар. Досвіду в «Сільпо» передували 8 років маркетингу автомобільних брендів і 2 роки PR & events мережі ресторанів «Козирна Карта».

500 грн

 
 

Анатолій

полковник

26 Вересня / 14:30 - 16:00

"Фінансовий менеджмент в індустрії гостинності. Як змусити гроші працювати на вас"

На семінарі учасники розглянуть фінансові моделі, управління потоками і як змусити гроші працювати максимально ефективно. Розбір моделей, способи оптимізації, способи зниження ризиків, управління касовим розривом, способи оцінки бізнесу і те, як фінансове моделювання впливає на ці оцінки. Постійні і змінні витрати. Розумний підхід до економії.

500 грн

 

Сергій

ПОНОМАРЬОВ

500 грн

26 Вересня / 16:30 - 18:00

"Ефективне управління кухнею ресторану"

- Хто такий шеф-кухар і його роль на кухні?

- Головні завдання шеф-кухаря

- Як оцінити ефективність роботи шеф-кухаря: KPI оцінки

- Мотивація команди

- Робота з фуд-костом і аналіз меню

Сергій Пономарьов - працює в ресторанному бізнесі 27 років. Диплом про вищу освіту за спеціальністю «Менеджер-економіст ресторанно-готельного бізнесу»; також отримав MBA. Пройшов шлях від кухаря, до керуючого партнера. Керував кухнями «Стейкхаус м'ясо і вино», г. Одесса, бренд-шеф ресторанів «Компот», г. Одесса; бренд-шеф ресторанів «Прага», «Марлін», «Монтеккі-Капулетті», м.Київ. В даний момент, організатор «Ponomarev Chefs academy» і компанії «ARTICHOKE», яка займається технологічним проектуванням ресторанів, освітніми проектами, аудитом і консалтингом ресторанів.

Оксана

Марусича

500 грн

27 Вересня / 10:30 - 12:00

"Емоційний сервіс"

- Сервісне поведінку команди і способи досягнення результату.

- Управління почуттями, емоціями та враженнями.

- Клієнтський досвід і очікування сучасного суспільства.

- 3 показника вимірювання клієнтського досвіду в ресторанному бізнесі.

Оксана Марусич - сертифікований бізнес-тренер, сертифікований коуч (ICF), експерт по сервісу. Досвід роботи в продажах послуг - 23 роки; в створенні і проведенні навчальних програм / тренінгів - 8 років (понад 600 тренінгів). Професійна спеціалізація - сервіс і якісне обслуговування, комунікативні навички, продажу, мистецтво презентації, управління конфліктом і стрес-менеджмент.

 
 

27 Вересня / 12:30 - 14:00

"Робота з гостем"

- Ідеальний персонал - це не міф, а реальність.

- Комунікація з гостем - орієнтована на бренд.

- Скарги та конфлікти, ваша готовність їх вирішувати

.

Євген Пластун - керуючий рестораном «Улюблений дядько».

Євген

ПЛАСТУН

500 грн

 

Наталя

Ковригін

500 грн

27 Вересня / 14:30 - 16:00

"Копірайтинг в ресторані: як писати гарні тексти для закладів від нейминга до соцмереж"

- як придумати гарну назву для закладу і не зробити типових помилок;
- як підібрати яскравий дескриптор і слоган;
- як назвати страви в меню так, щоб включити сарафанне радіо і не платити за рекламу;
- як писати тексти для соцмереж, щоб бронювали столи.

Наталія Ковригіна - засновник найманого-агентства Name is, в копірайтингу 15 років.
Працювала з компаніями «Цитрус», «Люди Купера», Gepur, «Міратон», «ЖАН», «КІМС», «Кактус» і багатьма іншими. Писала тексти для «Міського ринку їжі», «Молодості», «пишечной», Givi to me, 4City, «Гдебургера» і Jord. Спікер освітньої платформи MarkEd, школи дизайну і маркетингу Projector.Odessa.

350 грн.

ХОЧЕТЕ ВІДВІДАТИ КІЛЬКА СЕМІНАРІВ?

СКОРИСТАЙТЕСЯ ВИГІДНИМ ПРОПОЗИЦІЄЮ.

Залишилися питання?

Запитайте, ми з радістю відповімо

(067) 247-8432

ПРИЄДНУЙСЯ ДО НАС
  • White Facebook Icon

© 2021 Всі права захищені ВД "Ресторатор Україна"